USR „Sport za sve“

UDRUGA SPORTSKE REKREACIJE “SPORT ZA SVE”
Zdravlje je najveće bogatstvo, čuvajte ga!

Udruga sportske rekreacije “Sport za sve Općine Donji Kraljevec” već punih 12 godina djeluje na području cijele Općine, nastojeći žene svih životnih dobi osvijestiti o važnosti kretanja i vježbanja za zdravlje. Udrugu vode Katica Blagus, Anica Štefan, Dubravka Mihoci, Silvija Habuš i Nevija Strahija.

claniceUSR

Broji 35 stalne članice koje se okupljaju dva puta tjedno u istom terminu, utorkom i četvrtkom u 19 sati u školskoj sportskoj dvorani u Donjem Kraljevcu, pod stručnim vodstvom. Osim što vježbaju one sudjeluju i u drugim javnim aktivnostima, osobito onima humanitarnima. I forma se ne stječe samo vježbanjem, članice su ove godine bile na više izleta, posjetile Park prirode Učka, bile u Lovranu na kestenijadi i planinarile na Kalnik. Stalnim članovima na izletima se pridružuju i simpatizeri s obiteljima. Uz rekreaciju se stvaraju i lijepe uspomene i uči djecu kako se povezati s prirodom, a odraslima je to idealan bijeg od gužve i stresa.
Udruga je od Općine dobila na korištenje prostoriju u domu kulture u Donjem Kraljevcu i kroz zimske mjesece u njoj organizirala likovnu radionicu, a i radionicu izrade umjetničkoj nakita od raznih materijala. Sudjelovala je i u akciji čišćenja javnih prostora i u obilježavanju Dana Općine Donji Kraljevec, na Voćarskom sajmu u Donjem Kraljevcu, župnim biciklijadama i humanitarnim koncertima. Kako se Međimurje još jednom pokazalo kao idealan kraj za biciklizam Udruga se priključila desetoj biciklističkoj manifestaciji “BIMEP”. Već godinama prijavljuje izrazito veliku grupu od šezdesetak ljudi pa joj je organizator dao posebnu pohvalu.
Udruga izrazito potiče fizičku aktivnost kao što je pješačenje, pa je za Međunarodni dan pješačenja, 15. listopada, otpješačila punih 10 km i to opet u velikom broj.
Kako bi potaknula što više žena i osvijestila na važnost istinskog osjećaja sreće i zadovoljstva, psihičkog zdravlja i osjećaja slobode, Udruga organizira i satove joge uz meditacije i vježbe disanja.

Stara poslovica kaže: zdravlje je najveće bogatstvo i dužnost Vam je da ga očuvate!

USR_2016_2

Trening za žene prilagođen godinama – kako vježbati s 20, 30, 40, 50 i više godina

Značajne i vidljive promjene u funkcioniranju i izgledu tijela žene događaju se otprilike svakih 10 godina. Odnosi se na promjene
hormona i važnih događaja koji utječu na zdravlje i tijelo žene kao što je primjerice porod i posao. Obzirom na promjene potrebno je prilagoditi trening novonastalim promjenama. Motivi za vježbanjem mogu biti različiti, ali učinci na tijelo su uglavnom isti:
laganog trčanja ili kružne treninge, treninge gdje se izmjenjuju teže i lakše vježbe uz mjerenje vremena. Birajte vježbe “2 u 1”, kada u jednoj vježbi obuhvaćate više mišićnih skupina. Potreban vam je brz i efikasan trening, koji će utjecati na redukciju potkožnog masnog tkiva 20 godina, a mišići brže gube na masi, masti se počinju skupljati oko struka što predstavlja opasnost jer se tada mast nalazi oko vitalnih organa. Sve je to direktna ili indirektna posljedica pada razine estrogena. Sada bi trebalo ipak biti malo lakše odvojiti vrijeme
– prevencija kardiovaskularnih bolesti
– ubrzavanje metabolizma
– utjecaj na redukciju masnog tkiva
– podizanje samostalnosti i kvalitete života

Rekreacija kod žena, a i kod muškaraca, trebala bi se uvijek sastojati od kardio treninga (ae-robnog treninga) i treninga snage (anaerobnog treninga). Postotak jednog ili drugog može varirati, ali jedan drugog jednostavno nadopunjuju ako želite pozitivno utjecati na zdravlje i izgled tijela.

Vježbanje s 20 godina – život je avantura
U dvadesetima život je jedna velika avantura i takva bi trebala biti vaša rekreacija. Probajte što više različitih oblika rekreacije i sportova, ali naravno bez pretjerivanja jer više od 14 sati treninga tjedno loše utječe na zdravlje.

Vježbanje s 30 godina – majčinstvo, brak i karijera
U ovim godinama žena ima malo vremena za vježbanje, gradi karijeru, osniva obitelj i postaje ili je već postala majka. Trening treba odrađivati brzo i efikasno. Pretpostavit ću da u ovim godinama žena rađa prvo ili drugo dijete, a porod ostavlja tragove na tijelu. Često se radi o višku nekoliko kilograma koje je teško skinuti uz sve obaveze. Iz tih razloga birajte interval-ne treninge, znači izmjena brzog i
i održavati mišićnu masu.
Važno je vježbati i pravilno se hraniti u tridesetima jer je ovo zadnja prilika da nešto poduzme-te i utječete na gustoću kostiju i prevenirate mogućnost nastajanja osteoporoze. Metabolizam se usporio za 3 posto u odnosu na metabolizam u 20 – ima.

Vježbanje s 40 godina -vježbanjem protiv stresa
U 40 -im godinama metabolizam je usporeniji za oko 10 % u odnosu na metabolizam žene s
za fizičku aktivnost, što je prijeko potrebno. Ovo su ključne godine koje će vas održati fizički aktivnim i neovisnima u trećoj dobi.

Vježbanje iznad 50 godina -istezanje je najvažnije
Uživajte u vremenu koje možete potrošiti radeći nešto dobro za svoje tijelo. Počnite dan s jutarnjom šetnjom i istezanjem. Fleksibilnost će vas štititi od ozljeda i pomoći održati mišićnu masu. Dnevno odvojite 45 minuta bržeg hodanja i još 2 dana vježbi snage.

Drage dame, kraj je godišnjeg odmora i početak novih radnih pobjeda. Kako i svi preporučuju, nastavite biti aktivni i nakon godišnjeg odmora.

Udruga „Sport za sve“ Donji Kraljevec poziva Vas da DOĐETE na tjelovježbu od 12.1.2016., utorkom i četvrtkom, od 19 sati u Sportsku dvoranu Donji Kraljevec.


Brinite o svom zdravlju, istjerajte stres i vježbajte s nama! Veselimo se Vašem dolasku!


UDRUGA SPORTSKE REKREACIJE “SPORT ZA SVE”:  U Domu kulture u Donjem Kraljevcu organiziran je nastavak likovne radionice.

U prostorijama udruge “Sport za sve” održane su likovne radionice Oslikavanje stakla.
Na radionici je sudjelovalo nekoliko članova udruge pod stručnim vodstvom Mladena Špoljarića.
Na početku radionice Mladen je prisutnima objasnio i pokazao osnove tehnike slikanja na staklu te pokazao rad sa akrilnim bojama, korištenje kistova i ostalog potrebnog pribora.

664_6419664_6422 664_6421 664_6420  664_6411
Udruga sportske rekreacije “Sport za sve” obavještava sve zainteresirane da svaki utorak i četvrtak u vremenu 19 do 20 sati u Sportskoj dvorani u Donjem Kraljevcu organizira okupljanje žena i tjelesno vježbanje pod stručnim vodstvom.

Cilj udruge je probuđivanje svijesti u žena da u ovom stresnom i brzom življenju odvoje dio vremena za sebe i svoje zdravlje.

Tako se žene dva puta na tjedan sastaju i rekreiraju uz vježbe za sve dijelove tijela.

Rekretacija se sastoji od elemenata Zumbe, Salse, Pilatesa, Tai-boa i klasičnih vježbi. Pozvani su svi od 7 do 70 godina.

663_6388 663_6392